ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА: ТЕХНОЛОГІЯ ДИСКРЕДИТАЦІЇ КОНКУРЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2411-2054.2001.3.216064Ключові слова:
політична реклама, політичний імідж, політичні технології, “чорний піар”, “паблік релейшнз”Анотація
Технології зниження іміджу конкурента дуже різноманітні у формах, методах та засобах упровадження негативу у масову свідомість, але позитив у публічній політиці достатньо часто виглядає етичнішим і сильнішим. Переповнення негативною інформацією масової свідомості може, за принципом бумеранга, зіграти на конкурента. У аналізованих технологіях виявляється конфлікт політики і моралі, що протирічить принципам демократичного суспільства, отже, посилення вимог до культури, відповідальності і засобів інформації та іміджмейкерів — важливе і незаперечне. Навіть дуже коректна дискредитація конкурента вимагає найтонших підходів, урахування морально-етичних норм суспільства, уміння вплинути на людину за каналами найменш контрольованими.##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-11
Номер
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).