ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА: ТЕХНОЛОГІЯ ДИСКРЕДИТАЦІЇ КОНКУРЕНТА

Автор(и)

  • Е. Р. Петракова Одеська державна академія харчових технологій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2411-2054.2001.3.216064

Ключові слова:

політична реклама, політичний імідж, політичні технології, “чорний піар”, “паблік релейшнз”

Анотація

Технології зниження іміджу конкурента дуже різноманітні у формах, методах та засобах упровадження негативу у масову свідомість, але позитив у публічній політиці достатньо часто виглядає етичнішим і сильнішим. Переповнення негативною інформацією масової свідомості може, за принципом бумеранга, зіграти на конкурента. У аналізованих технологіях виявляється конфлікт політики і моралі, що протирічить принципам демократичного суспільства, отже, посилення вимог до культури, відповідальності і засобів інформації та іміджмейкерів — важливе і незаперечне. Навіть дуже коректна дискредитація конкурента вимагає найтонших підходів, урахування морально-етичних норм суспільства, уміння вплинути на людину за каналами найменш контрольованими.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-11

Номер

Розділ

ПОЛІТОЛОГІЯ