ОСОБЛИВОСТІ СУБ’ЄКТНОГО СКЛАДУ ДОГОВОРУ МОРСЬКОГО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2411-2054.2002.4.216103Ключові слова:
договір морського перевезення багажу, вантажовідправник, перевізник, вантажоотримувач, коносамент, договір на користь третьої особиАнотація
Проаналізовано теоретичні положення та чинне законодавство України щодо кількості та особливостей сторін договору морського перевезення вантажу та їх правового становища. Підтримується та обгрунтовується позиція, що договір морського перевезення вантажу сконструйовано за моделлю договору на користь третьої особи.
Опубліковано
2020-11-12
Номер
Розділ
УПРАВЛІННЯ, ГОСПОДАРЮВАННЯ, ПРАВО
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).