ПЕРЕВІЗНИК ЯК СУБ’ЄКТ МОРСЬКОГО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2411-2054.2003.6.216470Ключові слова:
договір морського перевезення вантажу, договір фрахтування, перевізник, відправник вантажу, право володіння вантажемАнотація
У статті розглядаються питання, пов’язані з визначенням таких понять як перевізник, право володіння власника та право володіння перевізника, а також теоретичні розбіжності у проблемі оформлення перевезення вантажу морським шляхом. Проаналізовано норми чинного законодавства та інші джерела, які регулюють розв’язання вищезгаданих проблем. Обгрунтовано практичне значення розмежування договорів морського перевезення вантажу та фрахтування.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-16
Номер
Розділ
УПРАВЛІННЯ, ГОСПОДАРЮВАННЯ, ПРАВО
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).