ЮРИДИЧНА ПРИРОДА ДОГОВОРУ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • А. Р. Шишка Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2411-2054.2002.5.216814

Ключові слова:

договір, реклама, публічна оферта, товар, інформація, послуга, підряд

Анотація

Юридичну природу договору реклами, на думку автора, відбиває змодельований у законі інститут, а при його відсутності перевагу слід надавати мононормам права і, особливо, конкретному договору. Саме такий договір відображає причини договорного права і може відрізнятися від моделі. Через відсутність законодавчого врегулювання договору реклами,
він, залежно від змісту, може бути договором на виконання роботи, договорм на виконання послуг, комплексним.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-20

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ, ГОСПОДАРЮВАННЯ, ПРАВО