КРИТЕРІЇ ДОБРОСОВІСНОСТІ ПОРІВНЯЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • П. Г. Харченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2411-2054.2003.6.217029

Ключові слова:

недобросовісна реклама, порівняльна реклама, конкуренція, торгові та інші чесні звичаї, органи Антимонопольного комітету України, підприємницька діяльність

Анотація

Стаття присвяченна дослідженню правового інституту порівняльна реклама. Аналізується термін порівняльна реклама, визначення якого міститься в статті 7 Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”. Висвітлюється один із можливих способів порівняння — підтримка прихильників. За результатами здійсненого аналізу сформульовано основні критерії добросовісності порівняльної реклами.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-23

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ, ГОСПОДАРЮВАННЯ, ПРАВО