КРИТЕРІЇ ДОБРОСОВІСНОСТІ ПОРІВНЯЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2411-2054.2003.6.217029Ключові слова:
недобросовісна реклама, порівняльна реклама, конкуренція, торгові та інші чесні звичаї, органи Антимонопольного комітету України, підприємницька діяльністьАнотація
Стаття присвяченна дослідженню правового інституту порівняльна реклама. Аналізується термін порівняльна реклама, визначення якого міститься в статті 7 Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”. Висвітлюється один із можливих способів порівняння — підтримка прихильників. За результатами здійсненого аналізу сформульовано основні критерії добросовісності порівняльної реклами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-23
Номер
Розділ
УПРАВЛІННЯ, ГОСПОДАРЮВАННЯ, ПРАВО
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).