ДОСЛІДЖЕННЯ ВИБОРЧОГО РИНКУ — ОСНОВА ВИБОРЧОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Є. Р. Петракова Одеська державна академія харчових технологій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2411-2054.2002.5.217232

Ключові слова:

виборчий маркетинг, виборчий (електоральний) ринок, соціологічні дослідження, суспільна думка, рейтинг, вибори

Анотація

Як свідчить практика передвиборчих кампаній в Україні та інших країнах, велике значення має вивчення “виборчого ринку”, тобто того маркетингового середовища, в якому буде реалізовано стратегію і тактику виборчої кампанії кандидата чи виборчого об’єднання (партії). Особливої ваги в умовах демократичних та прозорих виборів набирає питання коректності маніпулювання суспільною свідомістю шляхом використання рейтингів претендентів на обрання у владні структур, що не відповідають реальному ставленню електората до кандидата, партії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-26

Номер

Розділ

ПОЛІТОЛОГІЯ