ДОСЛІДЖЕННЯ ВИБОРЧОГО РИНКУ — ОСНОВА ВИБОРЧОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2411-2054.2002.5.217232Ключові слова:
виборчий маркетинг, виборчий (електоральний) ринок, соціологічні дослідження, суспільна думка, рейтинг, вибориАнотація
Як свідчить практика передвиборчих кампаній в Україні та інших країнах, велике значення має вивчення “виборчого ринку”, тобто того маркетингового середовища, в якому буде реалізовано стратегію і тактику виборчої кампанії кандидата чи виборчого об’єднання (партії). Особливої ваги в умовах демократичних та прозорих виборів набирає питання коректності маніпулювання суспільною свідомістю шляхом використання рейтингів претендентів на обрання у владні структур, що не відповідають реальному ставленню електората до кандидата, партії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-26
Номер
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).